Sunday, April 7, 2013

Solo ja templid

Kuna elu ei ole meile sündmusi lusikaga suu juurde toonud, otsustasime Nickolaga(tore Tüdruk Tšehhist) ohjad haarata ja sõita mootorratastega naaberlinna Soolosse.

Viimastel nädalatel ei ole meil Jogjas peaaegult, et üldse sadanud. Seda suurem oli meie üllatus ja ahastus, kui terve tee(umbes 60 km) kallas vanapagan pisaraid. Siiski neljapäeva õhtuks olime Solos nagu kaks kopikat. Magasime öö tuttava juures või pigem oli ta võhivõõras, sest Nickola oli teda ainult korra kohanud ja minu skoor oli veel avamata. Too aga osutus väga toredaks ja meeldivaks jutukaaslaseks, muideks.

Ärkasime hommikul vara, jätsime kommikesed tänutäheks ja andsime gaasi. Seda viimast pidime palju tallama, sest templid, mida vaatama tahtsime minna, asusid Lawu mäe jalamil(või kusagil seal kõrgel) ja mootorratas oleks hea meelega mäest hoopis teistpidi allaveerenud.

See-eest oli hing terve tee kinni, sest vaade oli NIII ilus. Templid olid veel ilusamad(õnneks päris ära ei lämbunud) 
Käisime kolme hindu templit vaatamas, minu lemmikumad templid, mida olen näinud. Esimene tempel oli kõige rahulikum ja harmoonilisem, mida olen kohanud. Mitte ühtegi inimest, peale meie ja õnneliku olemusega töötaja. Ümbrus oli puhas ja hoolitsetud. Meid ümbritses või olime ise pidevalt udupilve sees. Tahtsin selle peale "Hei muuuumiii.." laulu leelotada, sest nad "istusid" ka pilvede peal nagu meie.

Templi väravad:




Kilpkonn. Või saba ja peaga süda. Kuid tegelikult on see ?Wisnu? kes kilpkonnana veealusesse maailma läks.





Vagiina ja peenis. Kuna tempel on suunatud viljakusele siis võis selliseid sümboleid näha. Kartsime, et me Nickolaga jääme ka nüüd kogemata rasedaks. Seni ei ole õnneks midagi eriskummalist enda juures märganud.


Nickola oli tegelikult nendes templites käinud aga ta tahtis teha pilte. Osad pildid, mille olen siia postitusse pannud on tema tehtud. Au Nickolale!


Näiteks see on tema tehtud pilt. Mina töötan tegelikult templivalvurina, juhuks kui sa ei teadnud nagu näha sellel pildil.


Mis juhtus Londistega?


Selle templi leidmise üle olime väga rõõmsad, sest sinna viis salajane rada ja kui kaks teist on hästi tuntud siis selle juurde viitas ainult väike puust silt. Templi nimi oli seotud ahvidega, sest selle juures nähakse tihti ahve.


Edasi sõitsime aga Peruuse või Mehhikosse. Jah, samalaadi tempel! Olen seda alati näha tahtnud.


Miks on nii, et sellel ajal kui meie esivanemad nägid suurt vaeva, et savipotte voolida, tegid siinsed juba selliseid skulptuure!


Siis tõusis õhuniiskus 100% ligi ja meie varjusime warungi.


Tahtsime ka Lawu vulkaani vallutada, kuid kuna 2 päeva järjest oli sadanud ja meil ei olnud päris õiget varustust kaasas, kuulutasime selle plaani eluohtlikuks. Mina, va memmekas, tahtsin aga koju minna, sest õhtul oli tantsuetendus.

Ja kas tagasiteel sadas-MUIDUGI! Ja kas Jogjasse jõudes ootas meid ees kuiv ja päikseline ilm- MUIDUGI.
















2 comments:

  1. oi, Muumi, ma oleks suga täiega laulnud. Tunudvad tõesti hirmägedad paigad. eriti see vaade sinna väravatele. ja mitte ühtegi inimest on mu lemmik.
    Meil näiteks sajab täna jälle lund.

    ReplyDelete
  2. Mis suur ja inspireeriv lugu! Ma olin abielus seitse aastat ilma lapseta, sellepärast hakkas mu abikaasa tegutsema kummaline, tulles viimasel ajal koju ja ei veeta enam minuga aega ja ta lahutas mind. Nii et ma olin väga kurb ja kadunud elus, sest mu arst ütles mulle, et mulle ei ole mingit võimalust rasestuda, mis tõesti muudab mind õnnetuks. kuni ma kohtusin sõbraga, kes rääkis mulle DR ODIONist internetist, kuidas ta on aidanud paljusid naisi selle sarnase probleemiga, mida ma läbin, et võtsin temaga ühendust: (drodion60@yandex.com) ja selgitasin talle . ta rääkis mulle kõik, mida pakkuda, enne kui ta sai taasühineda õigekirja, et tuua mu abikaasa tagasi, ja ta saatis jõulise palve, mida ma pidin öösel öösel ütlema, kui ta armastuse loitsu pani. See oli ime, 24 tundi hiljem tuli minu ja ainus abikaasa mulle tagasi ja vabandas kõik, mida ta on teinud, ja ütles, et ta on täielikult valmis mind toetama, mida ma tahan, helistan kiiresti DR ODIONile ja ütlesin talle, mis oli sel hetkel käimas ja ta valmistas ette ning saatis mulle taimset ravimit, mida ta ütles, et ta ravib kõiki soovimatuid haigusi või infektsioone, mis on mind peatanud, et neid rasestuda, ning andis mulle teada, kuidas seda enne abikaasaga kohtumist kasutada. Vaadake pärast seda kohalike maitsetaimede ja juurte kasutamist, paar nädalat hiljem hakkasin mind tundma raseduse märke, tõesti olin rase, et ma just selle kuu 1. juunil sünnitasin. Ma luban, et annan kogu maailmale teada DR ODIONist, et säästa oma suhteid ja anda mulle ka lapsed, et võin täna uhkelt omaenda nime kutsuda. Iga naise jaoks, kes arvab, et see on võimatu, on siin võimalus naerata ja tuua oma perele õnne, võtke ühendust DR ODIONiga e-posti teel aadressil: (drodion60@yandex.com). või WhatsApp teda kaudu +2349060503921 Tõepoolest, ta on Jumal saadetakse tagasi kaotatud armastajad ja tuua teile õnne ...

    ReplyDelete