Sunday, February 17, 2013

Esinemised esinetud

Suuured ja väikesed esinemised on läbi. 

Eile bizzare festivalil oli lihtsalt nii supertupervinge. Korraks selline tunne, et su tegemistel on m6tet ja ohh.. elu on nii ilus! H6ljun siin 6hus praegu...
Varsti kirjutan pikemalt, igatahes sain v2ga postitiivset tagasisidet ja... mul pole s6nu. Taas tuli meelde, kuidas mulle meeldib luua midagi uut. Kuna seekord panin lavale midagi v2ga isiklikku siis on selline vabanemise tunne... :) 

MUIDEKS! V2ike saladus, et mul on lagritsat ja kalevi sokolaadi! Aga see on ka yks tore jutt kuidas nad minuni j6udsid, millest tahaks ka kirjutada.

Nyyd on minu j2rgmiseks suuremaks taatumiks vanemate ja Piia-Ahto kyllatulek. Olen hotelle l2bis6itnud ja paar p2ris toreda kohta leidnud. Ootan neid juba v2ga !

+ See ainete valimine ja sobitamine kultuuriakadeemiaga on ikka yks aju k2rvamine. V2iksed probleemid on siin ilmnenud aga kyll tuleb ka lahendus :)

No comments:

Post a Comment