Saturday, February 2, 2013

The game is on!

Tere lõbusat hommikut !

The game is on !
Ma ei m2leta kas olen maininud, et olin Pennyle modelliks projektile, mille ta saatis Jakartasse. Need tyybid seal pealinnas on yhed parimad Aasias ja suured nimed terves maailmas. Oleme siin rohkem kui kaks n2dalat kyysi n2rinud ja oodanud vastust. Ja eile .... saime vastuse! Penny 6htustas ja r22kis koost
ööst  koos yhe Jakarta bossiga. Tuli v2lja, et nad on v2ga huvitatud!!! Parim uudis yldse!! Muidugi, mulle ei t2henda see midagi olin ainult yhkordne modell aga Pennyle on see t6esti suur v6imalus! Kuid ka mina v6in v6idutseda, sest kes teab, suured bossid on mu n2gu n2inud ja kuna nad tegelevad ka performancitega...ehk kui nad j2gmine kord mind uuesti peaks n2gema olen nende m2llu juba syybinud  Nii et t2na oleme r66msad !


Muidugi on sel oma negatiivne pool: Penny l2heb pikaks ajaks Jakartasse. :(


Eile juhtus veel r66mustav uudis. Nimelt kylastasin ainsat Jogja balletikooli.. v6ib juhtuda, et nad helistavad mulle ja pakuvad tööd v6i muud miskit. See oleks tore tegevus!

Ennast seal balletikooli pakkudes m6istsin, kuidas on veel palju 6ppida "enese myymisest". 6nneks olin koos Pennyga, kes on selles asjas meister ja nii myysimegi, esialgu kyll ainult, telefoninumbri maha.


Ja siis uurisin veel jooga6petaja paberite kohta. 10 miljonit maksaks 200 tunnine jooga6petaja koolitus. Koht tundus t2iesti tasemel. See oles hea investeering tulevikku.


Naabripoisi avamisel esinen kindlasti(13 veebruar). T2na l2hen r22gin kuraatoriga. Nii et ka see m2ng on alanud!

Meil siin sajab j2lle vihma aga aina v2hem iga p2evaga. Kuratlikult palav on kyll. 



PS! Palun vabandust ma ei oska seda n6medat taustav2rvi muuta :)



No comments:

Post a Comment