Wednesday, March 20, 2013

Haiglaskäik

Indoneeslased on kaanid! Tõelised vampiirid!

Miks neil nii palju verd oli vaja! Või said nad minust valesti aru ja vereanalüüsi asemel hakkasid vereülekannet tegema!? Õnneks on nüüdseks sellest järgi ainult väike punane täpp süstla(pigem pumba) sisenemise kohal.

Kahjuks olid nad ka tulemuse jagamisega kitsid- mul on ainult dengue palavik. Ja mitte midagi muud ! Sofia sai küll lisaks dengue palavikule ka tüüfuse ja mingisuguse bakteri diagnoosi. Mina kaotasin.. oi kui kahju...
Siiski sõitisn võidukalt 39 kraadise palavikuga ise koju, kuidas ?- ei mäleta.

Nõnda ma siis eile maandusin Petra juurde, sest ilmtingimata ei tahtnud ta mind üksi koju jätta. Ülejäänud päeva ainult magasin, jõin ja pissisin, sest nii pidi dengue palavik kiiresti väljaminema.Paracetamoli võtsin ka. aga kui õhtul tundus toas olevat miinuskraadid ja  päriselt hakkas hirm nahavahele pugema, võtsin ühe Sofia dengue palaviku alandava tableti(mida mulle ei antud millegipärast).

Täna on täitsa palju parem olla. Eilse 39 kraadi asemel on ainult 37,5. Söögiisu on ka tagasi tulnud.

Peabki parem olema, sest homme sõidan BALILE!!!

jepikajeee! :)

Muide, Dengue palavikku saadakse sääskedelt.

3 comments:

  1. Minu väike pisi6ekene, saa ilusti terveks! Mul puges küll muretsus südamesse. Te olete k6ik seal kogu aeg ainult haiged ju!

    ReplyDelete
  2. Mis suur ja inspireeriv lugu! Ma olin abielus seitse aastat ilma lapseta, sellepärast hakkas mu abikaasa tegutsema kummaline, tulles viimasel ajal koju ja ei veeta enam minuga aega ja ta lahutas mind. Nii et ma olin väga kurb ja kadunud elus, sest mu arst ütles mulle, et mulle ei ole mingit võimalust rasestuda, mis tõesti muudab mind õnnetuks. kuni ma kohtusin sõbraga, kes rääkis mulle DR ODIONist internetist, kuidas ta on aidanud paljusid naisi selle sarnase probleemiga, mida ma läbin, et võtsin temaga ühendust: (drodion60@yandex.com) ja selgitasin talle . ta rääkis mulle kõik, mida pakkuda, enne kui ta sai taasühineda õigekirja, et tuua mu abikaasa tagasi, ja ta saatis jõulise palve, mida ma pidin öösel öösel ütlema, kui ta armastuse loitsu pani. See oli ime, 24 tundi hiljem tuli minu ja ainus abikaasa mulle tagasi ja vabandas kõik, mida ta on teinud, ja ütles, et ta on täielikult valmis mind toetama, mida ma tahan, helistan kiiresti DR ODIONile ja ütlesin talle, mis oli sel hetkel käimas ja ta valmistas ette ning saatis mulle taimset ravimit, mida ta ütles, et ta ravib kõiki soovimatuid haigusi või infektsioone, mis on mind peatanud, et neid rasestuda, ning andis mulle teada, kuidas seda enne abikaasaga kohtumist kasutada. Vaadake pärast seda kohalike maitsetaimede ja juurte kasutamist, paar nädalat hiljem hakkasin mind tundma raseduse märke, tõesti olin rase, et ma just selle kuu 1. juunil sünnitasin. Ma luban, et annan kogu maailmale teada DR ODIONist, et säästa oma suhteid ja anda mulle ka lapsed, et võin täna uhkelt omaenda nime kutsuda. Iga naise jaoks, kes arvab, et see on võimatu, on siin võimalus naerata ja tuua oma perele õnne, võtke ühendust DR ODIONiga e-posti teel aadressil: (drodion60@yandex.com). või WhatsApp teda kaudu +2349060503921 Tõepoolest, ta on Jumal saadetakse tagasi kaotatud armastajad ja tuua teile õnne ...

    ReplyDelete