Sunday, May 26, 2013

Petra


9 kuud tagasi ütlesin, et kõik stipendaadid on toredad aga Petra, see tšehhitar, ei oleks kõige parem majakaaslane. Ja 9 kuud hiljem nutsin lennujaamas nagu väike tita kui ta lennukile saatsime.(Ja mitte ainult lennujaamas)

Sellega algas ka punkt, kus kõik hakkavad lahkuma. Meie väike Indoneesia perekond läheb laiali. Nädala pärast lähevad Olga ja Maciej ja kahe nädala pärast lähevad minu ja Sofia teed lahku ja olen üksi Jogjas.

Olen kindle, et meie viie teed ristuvad uuesti. Olgugi siis 10 või 1 aasta pärast.Isegi siis kui meie elud on praegusega võrreldes nagu must ja valge, on lihtne leida ühise keele. See kogemus siin on meid kõiki muutnud, ma oleme üksteist toetanud koduigatsuse, suhete, õpingute, rahanappuse ja kultuurišoki ajal. Võin kindel olla, et alati kui mul oli abi vaja olid nad seal. Ja olid isegi siis kui ei vajanud abi, vaid lihtsalt lähedust ja tehislikku kodutunnet. Meil tekkisid omad traditsioonid, nagu õhtul jalutamine, maja ees elutarkusi jagades või oma Family Sunday´s (sest just sel päeval oli kõigil koduigatsus). Meil olid omad tobedad laulud. Mõned tülid, kuid nagu õed-vennad muiste, leppisime pärast 5 minutit ära.Nägime üksteist kasvamas, meie sisemisi ja välimisi muutusi. Olime koos õnnelikud kui leidsime koduseid maitseelamusi ja olime selle nimel valmis käima kõikides Jogja kauplustes. Nutsime ja naersime lugematuid kordi üksteise õlgadel. Kirusime vihmahooaega ja liigset päiksepaistet. Nende rõõm pani mind naerma, nende kurubus olid minu pisarad. Kuidas ma saaksingi neid unustada!!!

Teadsime seda algusest peale, et mingi hetk lõppeb see kõik ja ei näe üksteist enam pikka aega. Kuid, EI!, see tuli liiga kiiresti! Liiga uskumatu. 

On nutetud ja taaskohtumis lubadusi antud, kuid endiselt on tunne, et kui lähen neile külla on Petra endiselt seal ja ütleb mulle rõõmsalt “ Ahhoi!“ Liiga uskumatu.

Elu on ring, ei ole lõppu ega algust. On ees ainult uued seiklused!

Tegelikult on palju juhtunud vahepeal, mõned väiksemad reisid. Mõned pildid.

Mees peata:


Päikeseloojangu nautlejad

Paranktritis rand


Kanaauto

Roheline tee vabrik


Merapi:


Vaade kakaokasvanduse lähedalt:


Mina ja Petra:




2 comments:

  1. Imelik on isa olla. Alguses vaatasin kuidas lapsed kasvavad, nüüd vaatan kuidas lapsed vananevad. Ja mitte ainult füüsiliselt, sest kuidas muidu saab Karolin nii elu näinult kirjutada, kui ta pole mitte ise ELANUD ja kõiken seda kogenud, mida siia kirja pani !
    Paps

    ReplyDelete
  2. Mis suur ja inspireeriv lugu! Ma olin abielus seitse aastat ilma lapseta, sellepärast hakkas mu abikaasa tegutsema kummaline, tulles viimasel ajal koju ja ei veeta enam minuga aega ja ta lahutas mind. Nii et ma olin väga kurb ja kadunud elus, sest mu arst ütles mulle, et mulle ei ole mingit võimalust rasestuda, mis tõesti muudab mind õnnetuks. kuni ma kohtusin sõbraga, kes rääkis mulle DR ODIONist internetist, kuidas ta on aidanud paljusid naisi selle sarnase probleemiga, mida ma läbin, et võtsin temaga ühendust: (drodion60@yandex.com) ja selgitasin talle . ta rääkis mulle kõik, mida pakkuda, enne kui ta sai taasühineda õigekirja, et tuua mu abikaasa tagasi, ja ta saatis jõulise palve, mida ma pidin öösel öösel ütlema, kui ta armastuse loitsu pani. See oli ime, 24 tundi hiljem tuli minu ja ainus abikaasa mulle tagasi ja vabandas kõik, mida ta on teinud, ja ütles, et ta on täielikult valmis mind toetama, mida ma tahan, helistan kiiresti DR ODIONile ja ütlesin talle, mis oli sel hetkel käimas ja ta valmistas ette ning saatis mulle taimset ravimit, mida ta ütles, et ta ravib kõiki soovimatuid haigusi või infektsioone, mis on mind peatanud, et neid rasestuda, ning andis mulle teada, kuidas seda enne abikaasaga kohtumist kasutada. Vaadake pärast seda kohalike maitsetaimede ja juurte kasutamist, paar nädalat hiljem hakkasin mind tundma raseduse märke, tõesti olin rase, et ma just selle kuu 1. juunil sünnitasin. Ma luban, et annan kogu maailmale teada DR ODIONist, et säästa oma suhteid ja anda mulle ka lapsed, et võin täna uhkelt omaenda nime kutsuda. Iga naise jaoks, kes arvab, et see on võimatu, on siin võimalus naerata ja tuua oma perele õnne, võtke ühendust DR ODIONiga e-posti teel aadressil: (drodion60@yandex.com). või WhatsApp teda kaudu +2349060503921 Tõepoolest, ta on Jumal saadetakse tagasi kaotatud armastajad ja tuua teile õnne ...

    ReplyDelete