Wednesday, May 29, 2013

Viimane koolipäev ja Traffic light festival

Täna oli viimane koolipäev ehk Sunda eksam.

Jagasin laiali väikese küsitlustiku enda kallitele klassikaaslastele.Lugesin juba väga huvitavaid vastuseid.

Jagasime kallistusi.

Hüüdsime:
" Caroline, don´t forget us"
" I will not, never"
"We will miss you !"

Sellega asi piirdus, sest egas see inglise keel ei ole neil nüüd kiita.

Igatahes oli armas.

Nüüd ajan enda kostüümi värki ja hakkan proove tegema, et esineda Eestis Indoneesia traditsioonilise tantsuga. Ma ei tea kuidas, ma ei tea kus aga ma teen seda. kindlasti.

;)

Mega lahe ürituse tegime: FIRST INTERNATIONAL TRAFFIC LIGHT FESTIVAL

Arutasime maailmaasju tšehhist pärit skulptoriga, rääksin, et olen alati tahtnud teha midagi valgusfoori ajal nagu kohalikud. Mõtlesime milline näeks välja skulptoristi ja tantsija koostöö. Arutasime aja üle.

Järgmine päev teatas ta mulle enesekindlalt: " Let´s do it!" Ja me tegimegi.

Pärast festivali, lendas ta Sulawesisse- järjekordne inimene, keda enam ei näe- People Come and Go.



* First, tähenda, et tuleb ka teine ja kolmas, millalgi*


No comments:

Post a Comment